can we bring yesterday back around?

Älskar vädret nu! Vill aldrig mer se snö och jag vill aldrig mer frysa. Hatar att sommaren är så kort.

Annars så har jag jobbat ikväll. Innan var jag ute i assjön med mamma och gänget. Skönt och varmt och så.

Skulle egentligen vilja åka härifrån. Andas lite annan luft eller nåt. Men det lär ju inte hända eftersom jag är pank. Och lär inte vara mkt rikare i juli. Jag är lite deppig för det. Hatar pengar. Ja, det gör jag. Behöver gå ut och dansa iaf. Frågan är ju när man ska ha tid och råd att göra det, haha... Nääej. Jag är gnällig nu. Det finns de som har det värre. Men det skiter jag i just ikväll. Ikväll tycker jag hemskt synd om mig själv.



Det går ett hjärtligt lite tag, sen tillhör jag ett slag för sig, ett slag till intet dömt.
Ja, snart är allt i tystnad bortglömt, stackars dumma lilla mig.
Ja, en dag försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!