this time baby i'll be bullet proof.

Väldigt jämn uppdatering jag har, måste jag säga. Not. Haha.

Jobbat 8-12 idag, känns ju som en nödvändig tur. Men jag har oftast rätt kul på mitt jobb så det gör inte så mycket. Häromkvällen blev jag kallad slyna av en tant och allt annat möjligt fult. Idag kallade hon mig änglabarn för att jag borstade hennes hår. Haha. Hon är söt. Jag kanske hamnar i himlen trots allt? Haha.

Nu sitter jag och väntar på lite brewdar som ska komma till mig. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men något blir det väl:) Hänga lite bara. Är vi rätt bra på! Haha.

Igår var jag, Linnéa och Lisa hos Emmyn i Tranås. Först hade vi picknick vid en sjö och sen hängde vi lite hemma hos henne. Mysigt:) Träffar Emmyn alldeles för sällan kan jag tycka!





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!