the silence isn't so bad till i look at my hands and feel sad, 'cause the spaces between my fingers is right where yours fit perfectly

Jag tänkte att jag skulle göra ett försök igen. Jag tror det är bra för mig. Haha.. Inte för att jag någon gång kommer ha nåt vettigt att säga överhuvudtaget. Men ändå.

Idag är det måndag, jag är ledig. Inte dumt alls. Börjar få lite ångest för de skriftliga uppgifterna vi ska göra utöver själva vfu:n. Bara två veckor kvar av den nu, sen måste man tillbaka till skolan igen. Lite sådär va, måste jag säga.

I helgen bjöd jag hem lite fina och så åt vi lite mat och så drack vi vin och sen gick vi ut i Ekskötet. Björn Rosenström var där. Inte helt okej, men vad tusan. Han spelade lite väl länge tyckte jag. Iaf, så var det en bra kväll överlag. :p

Ska ta tag i mitt liv och dammsuga och torka golven nu tänkte jag. Sen kanske jag ska se om min mamma vill leka lite med mig. Ikväll vill jag träna. Jag vill boxas. Hoppas det finns någon som vill boxas med mig bara. Jag behöver boxas idag.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!