och du undrar vem som kysser henne nu. och du undrar vem, vem om inte du? och läpparna du kallade dina. det gör ont att veta, men lika ont att undra.

Medan Amanda fixar och donar och lagar massa matlådor så sitter jag och äter bilar och ballerinakex. Det är min söndagsmiddag, men du ger mig inte alls prestationsångest Amanda, jag lovar ;)

Anledningen till att jag får äta bilar och ballerinakex är för att jag måste plugga idag (och för att jag är bakis). Jag vet inte hur jag ska kunna få ner observation, upplevelse av den och typ diskussion på två a4 med 1,5 radavstånd och 3 cm marginaler. Och times new roman, storlek 12. Min observation är två a4. Bra jobbat Sofia. Really.

Sitter och tittar på nåt sjukhusprogram med. De opererar och grejer. Kom precis på mig själv med att sitta och äta utan att bli äcklad. De visar hur de opererar till en lever just nu. Mumma.



Jag vill flytta nånstans, ge mig en lägenhet nånstans.

Kommentarer

Amanda

Haha... men ballerinakex och bilar är inte dumt det heller ;)

18:20:15 / 2010-02-21 - http://mandoleila.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!