men det visade sig dagen därpå att jag hade gjort fel, när jag gav dig en gloria. Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon och de himmelska ben som jag ville förtära de gick därifrån.

Idag är det min dag. Minsann. Nu är jag 22.

Har varit på praktiken idag, sen åkte jag hem och städade. Och ikväll var pappa, mamma, frida, jonas,  julia, gustav, patrik, farmor och farfar här. Det är väl ungefär det som har hänt idag, haha. Har varit en helt vanlig idag förutom att man har varit poppis på fejjan som attan. Haha. Tur att det inte är så varje dag! ;)

Utöver det måste jag väl erkänna en sak. Jag har haft så himla ont i benen (träningsvärk) särskilt framsida lår. Så idag när jag kom hem så badade jag jättevarmt för att det skulle bli bättre. Sen förstår ni, sjönk jag så långt att jag tog två ipren. Ja, jag är en mes.

Det jag egentligen ville säga i det här inlägget, eller säga och säga. Jag ville länka till två andra bloggar, läsvärda. Jag har läst lite igår och idag. Och gråtit, igår och idag. Men som sagt, läsvärda. Den ena har en cancersjuk pojke, Gustav, som är 11 år skrivit. Den andra har hans mamma skrivit. Gustav somnade in i söndags. Sorgligt, men fint. Barn är fantastiska små varelser.

http://lifeofgurrag.blogspot.com/
http://annasanatomi.blogspot.com/

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!