jag grät och vi kysstes, fast borde ha bett dig att gå... och jag ska aldrig mera säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.

Gah, sitter och försöker få ner en av två examinationsuppgifter på papper. Går sådär. Känns som två så sjukt värdelösa uppgifter så motivationen blir ju där efter. Men jag ska jobba 8-17 imorgon så jag måste liksom försöka bli färdig med en av dem idag iaf. Våran studieguide är dessutom värdelös, så man får ju chansa vilt och hoppas på att man gör rätt. Men jag är inte bitter, oh nej. Är hos min far iaf och tvättar samtidigt. Så snart får jag mat, nåt bra med den här dagen iaf, haha ;)

Ikväll ska jag nog iaf följa med Hanna och hämta hem våran Amanda på stationen i nässjö, fredagsnöje ;) Imorgon efter jobbet vet jag inte vad jag ska gör riktigt. Jag och Martina ska nog iaf in och möta upp Linnuet på kvällen i jkpg för utgång. Jag ska dränka mina sorger i vin imorgon. Pallar inte sitta hemma. Då snurrar det alldeles för mycket i mitt annars rätt så tomma huvud. Så om någon mer vill med, eller om någon känner för att köra så är det bara att höra av sig. Gör det nu hörrni.

Nehe. Nu ska jag fortsätta med mitt ihärdiga studerande. Kul.



Fast inte riktigt än. Nu var visst maten färdig, synd att jag måste ha paus en liten stund till ;)






...det är ljust snart, jag vet.
men än så känns det kallt.
och gissa vad du glömde?
den hänger runt min hals.
jag önskar att jag va en sån,
som inte tänker alls.

Kommentarer

Amanda

Mysigt när ni kom och hämtade mig ju :)

22:56:44 / 2010-02-19 - http://mandoleila.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!