i'm falling in love with your favourite song and i'm gonna sing it all night along. i'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, dance...

Gah. Jag har ingen inspiration eller motivation till att ta tag i skolan. Känns som två så himla onödiga uppgifter, men de måste ju göras. Tydligen. Känns bara som att typ hela betyget hänger på de två uppgifterna och inte på de fem veckor man varit ute på praktik. Vi har ju inte världens mest tydliga studieguide eller kursansvarig heller... Man får göra't lite på en höft och hoppas att man har rätt. Men det är surt om betyget ska dras ner på grund av de här två uppgifterna som jag inte förstår relevansen i att göra. Men jag är inte bitter, jag sitter här med mina ballerinakex.

Okej. Nu ska jag plugga lite. Wei.






bra kväll.


Kommentarer

Hanna

Fin design! väldigt bra tjejer på bilden.

19:39:22 / 2010-02-21



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!