i guess second best is all i will know

Gah. Det är tråkigt att vara ledig. Jag har inget att göra. Förutom att dammsuga och torka golven då. Som jag fortfarande inte har gjort. Nejdå, det har jag inte. Jag är en dålig människa. Haha. Därför har det blivit tre inlä'gg idag redan. Men snart kan jag ju inte skriva fler bara för att slippa städa. Blir ju tråkigt. Hemskt tråkigt.

Väntar på att klockan ska bli 17 istället. Då ska jag på spinning. Sen efter det ska jag boxas med Martina. Det gillar jag. Blir dubbla pass ikväll. Blir jag smal och snygg tills imorgon då tror ni? Skulle sitta som en smäck. Ska bli skönt att svettas litegrann och rensa skallen iaf. Finns inte mycket vettigt i den ändå. :p

Håpp. Nehe. Man kanske borde dammsuga ändå?
Gud vad tråkigt.





p.s. käckt att alla tre inlägg har olika teckensnitt. va fan hände?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!