i could have anohter you by tomorrow, so don't you ever for a second get to thinkin' your irreplaceble.

Så. Nu har jag varit på spinning och boxercise. Sjukt jobbigt var det, men kul! Kommer inte kunna gå imorgon, men det är smällar man får ta. Haha. Funderar på hur jag ska ta mig till bussen imorgon bara, haha. Lär få börja gå en timme innan den går, haha.

Håller på att frysa ihjäl nu. Det är skönt att duscha men det är ju hemskt när man måste gå ur den. Ska nog lägga mig under mitt täcke snart. Inte dumt. Inte dumt alls faktiskt. Sen hoppas jag att jag vaknar och ser ut som Bejjan eller nåt. Det hade varit bra.







Men nya dagar väntar med nya tidsfördriv och allting liksom kräver mera nu.
Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade, älskade du.
Älskade, älskade du.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!