för jag kan inte säga nej, det går inte när du rör vid mig. inte när du rör vid mig.

Åh. KUL det är att vara klarvaken vid den här tiden. Nej, det är det inte.
Jag funderar seriöst på att gå upp och duscha och börja städa, men då
blir väl grannarna tokiga. :p HEMSKT rastlös är jag iaf. Gah.

Igår, iaf. Så hade jag praktik först, sista dagen. Lite sorgligt. Trivts så himla bra... Men jaja. Fem veckor har gått himla fort! Fick gå lite tidigare iaf och då hämtade min pappa mig och så åkte jag direkt hem till Hanna där Emmy var med. :) Jag bytte lite kläder och fräschade till mig lite. Så hällde jag och Hanna i oss lite vin och sen åkte vi in till Tranås och Babar och mötte upp Linnuet och Lelle och Emmyn och lite så. Helt okej kul kväll iaf, fast att jag inte gillar Tranås. :p

Jag tänkte att jag skulle bli lite trött av att skriva det här.. Men nejdå.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!