en kyss i dionysos tête-a-tête. ett snedsteg av förlåt som jag förlät. för månen har en kraft som förnuftet aldrig haft och aldrig får... och då går det som det går.

Jag har en tvångstanke nu att jag måste ha en strof ur en text som rubrik nu när jag har börjat med. Kommer bli jobbigt efter ett tag kan jag känna.

Och inte har jag något vettigt att säga heller. Ska gå och föna håret och pudra näsan lite nu, sen ska jag åka in till Ekskötet igen. Lite sorgligt att det är sista veckan på praktiken. Jag tycker om att vara där och alla som jobbar där är så himla snälla och roliga... Tror jag måste göra om i mitt schema så att jag är ledig i morgon och är i helgen istället, så jag hinner skriva den sista examinationsuppgiften imorgon. Ska nog kanske åka ner och sitta hos mamma och göra det kanske. Sen är det seminarium på torsdag, kul! Inte. Ny kurs på måndag, suger ju att det inte kommer bli någon mellantvåkurserledighet.

Jag vet inte vad jag gör om det inte blir vår snart. Jag skulle seriöst kunna ligga inne och lipa en hel dag bara på grund av snön och kylan. Fy tusan.

Nej. Nu ska jag fräscha till mig lite så jag ser lite anständig ut.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!