'cause anytime that you needed me, i'd be there. its like you were my favourite drug. the only problem is that you was using me in a different way than i was using you.

Strömavbrott alltså. Hade ju varit mysigt om man hade haft sällskap och framförallt haft en fungerande tändare alternativt tändstickot hemma. En annan faktor som definitivt hade höjt mysfaktorn hade ju varit om jag inte hade suttit och skrivit på en examinationsuppgift som ska vara inne idag och datorn helt plötligt skriker att jag minsann bara har 45 minuter på mig att bli färdig och skicka in uppgiften, för sen tänkter den minsann stänga av sig. Kände inte alls paniken komma. Oh, nej. Skrev som en tok och fick i alla fall iväg det. Ungefär 3 minuter efter att jag skickat in det så kommer strömmen tillbaka. Jaha. Tänkte jag. Jag hade inte behövt stressa så mycket och bara skriva massa flumflum på mina egna åsikter. Jag hade kunnat finjustera lite till. Fixa lite. Rätta till lite. Men högre makter tyckte tydligen annorlunda och tycker inte att jag ska få bra betyg på den uppgiften. Tackar vi särskilt för. Inte.

Men jag är inte bitter. Det är jag inte.


Nu har jag iaf gått och lagt mig för ett tag sen. När jag hade legat här 15 min ungefär kom jag på att jag hade glömt tvätta bort sminket. Hallå liksom? Jag tvättar ALLTID bort sminket (utom vid tillfällen där det inte går eller vid tillfällen jag känner att lite foundation nog är på sin plats trots allt). Så med är jag idag alltså. Jag tog ett beslut innan angående min miss. Blir jag kissnödig innan jag somnar, så passar jag på att tvätta bort det. Annars får det vara. Har nog ändå hunnit gnugga bort det mesta. Men OMG (som de coola tjejerna säger) detta känns inte som jag. Men jag orkar inte gå upp bara för det.














saknar väl sommaren lite då.
jag blir tokig på den här kylan och all jävla snö.
gaah.



Kommentarer

frida

Gulledu!

06:33:57 / 2010-02-24



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!