baby, won't you take me out of this club?

Igår var vi hos Amanda. Vi bakade en sväng, jag bakade en blåbärscheesecake till praktiken idag (skriv upp det ni med, för det lär inte hända igen på ett bra tag! Haha) Och de andra bakade cupcakes, de blev fina. Nu ligger jag i sängen, än. Har varit upp en liten sväng, men jag hamnade visst här igen. Ska gå up och duscha och fräscha till mig lite, sen ska jag gå och köpa en blomma till mina handledare. Och sen. Ska jag åka till Ekskötet igen. Jag måste kolla över mina timmar lite.. Vore ju ganska skönt om jag slapp åka in vid sex imorgon. Jag borde ha fått ihop mina timmar. Betygen fick jagju igår, så det är ju färdigt.. Fick Mycket bra eller Utmärkt på alla olika punkter.. :) Det var kul. Alltså fick jag A eller B på alla punkter och man kunde få A-F. Tyvärr lär nog de skrifitlig examinationerna dra ner betyget, för ingen fattade ju hur den skulle göras. Och när till och med lärarna inte tolka studieguiden lika och bedömmer olika så känns det ju liksom lite... Ja. Jag säger inget. Tyvärr hade inte jag den snälla läraren.


Gårdagen:

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!