vi står på gatan, bryter meningar i mörkret, utanför stadens finaste hotell och dina händer, ja, de ber mig sova över som ett sätt att säga "tack för ikväll".

Lät du henne komma närmre? Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig.
Jag går bredvid, men halkar efter. Jag orkar inte springa mer.
Har försökt att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser.




1. Hur gammal är du om fem år? 27. Sjukt ju!
2. Vem var den sista du träffade? Frida! Hon följde mig hem igår hem från henne.
3. Hur lång är du? 163,5 står det i passet tror jag :p
4. Vilken var den senaste film du sett? Haha, skönheten och odjuret i söndags med Linnéa!
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Martina, "Ja, han är ju inte övertrevlig direkt.. Usch!"
7. Vad är dagens planer? Ska försöka ta mig upp ur sängen, sätta på kaffe, duscha, dricka kaffe, göra mig i ordning, åka upp till pappa och fixa lite med papper, åka till eksjö med Frida och hälsa på farbror polisen, åka hem till aneby och sen åka till jkpg med hanna, frida och linnéa!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är jag ska ringa eller sms och hur länge och hur väl jag känt personen.. och om personen jag ska höra av mig till är snabb på att att svara på sms eller smdigast att ringa. Haha.. Men för det mesta och till en början är jag en typisk smsare tror jag :P Kan tycka det är asjobbigt att prata i telefon med folk jag inte känner så bra. Och ringa sådär viktiga samtal är det värsta jag vet.
 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, men kanonbra kompisar. Skönt!
10. När såg du senast din mama? Igår.
11. Vilken ögonfärg har du? De är gråblå och träliga! Hade velat ha mammas gröna ögon eller pappas jätteblå men det blev ju inget med det, haha.
12. När vaknade du idag? Oj, jag vet inte, halv nio kanske?
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha, vilken fråga.. Men jo det har jag väl.
14. Vilken är din favoritplats? Det är ju sånt som varierar. Men min favoritplats är väl när jag är med folk jag tycker om :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm. Ställen när det är FÖR mycket folk tror jag.. och när folk går långsamt framför mig så att jag inte kommer förbri. Gillar inte att va själv när det är mörkt heller.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vill inte tänka så långt fam känner jag. Sånt som märks :p
17. Vad skrämde dig som barn? Jag vet inte riktigt.. Jag var rätt lillgammal när jag var liten tror jag, haha.. Har nog blivit räddare och töntigare på äldre dar ;) Nu är jag rädd för spindlar, mörker och så är jag höjdrädd med. Bland annat, haha.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jaaaa.. Men pappa har!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror väl på med vem man sover;) Haha. Men sover jag själv sover jag i trosor och sen ibland ett linne eller så till. Beror ju lite på hru varmt eller kallt det är med ju.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Sju! Fast jag sover bara på två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, oja. Men det var faktiskt längesen nu!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju på vilket tillfälle.. men det är nog inte mycket som slår att få gå barfota på sommaren:)
26. Är du social? Mot dom som känner mig är jag det.. annars kan jag nog va lite halvsvår att lära känna tror jag. Jag är lite knepig;) Och umgås jag med sociala människor så blir jag med social.. Men jag tycker det är lite jobbigt om det är jag som ska hålla i trådarna och hålla igång ett samtal. Det är inte min starka sida.
27. Vilken är din favoritglass? Jag vet inte.. men jag gillar sorbet! och blåbär och lakrits!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa! Shoppa, haha. Skänka till välgörenhet med.
29. Tycker du om kinamat? Jadå!
30. Tycker du om kaffe? Om jag gör!
31. Vad dricker du till frukost? När jag äter frukost... :p Kaffe och sen nåt annat drickbart till.. mjölk, vatten eller juice typ.
32. Sover du på någon särskild sida? Närmast väggen och så brukar jag sova på vänster sida oftast tror jag.. Men de där kan variera lite. :p
33. Kan du spela poker? Njaee.
34. Tycker du om att mysa? Jaa, men det är jag nog. Jag är nog rätt jobbigt att sova bredvid om jag sover bredvid en kille. Ligger gärna nära och så. Även om det blir för varmt, haha.
35. Är du en beroendemänniska? Förmodligen.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa, det är ju jag och Paris Hilton då.. Vi ska nog ha gemensam fest nästa år!
37. Vill du ha barn? Absofuckingloutley.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Neej och jag hoppas att jag slipper.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst.. kläder tror jag.. haha. Och på andra. Hade nog spenderat mer pengar på andra om jag hade haft lite mer av den varan. CSN är inte fett :p
42. Äger du dyra smycken? Nja, inte sådär överdyra tror jag?
43. Har du någon gång testat narkotika? Varje dag, flera gånger om dagen! Nääej, det har jag inte testat och jag har inga planer på att göra det heller.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tandborsten.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det kan jag inte svara på.. har nog skrattat så att jag får ont i magen åt alla mina kompisar.
46. Välj ett ärr på din kropp? Hela mina knän är ju fulla med ärr. Och jag har inga häftiga ärr heller. Bara från att jag ramlat och några från vattenkoppor.
47. Vad har du för ringsignal? Just nu har jag Aldrig nöjd med Veronica Maggio. Innan hade jag Indestructible med Robyn.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, det har jag.
49. Flirtar du mycket? Nej, jag suger på det. Men hade varit kul om man kunde kanske? Eller?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Minns knappt vilken det är.. men om det är den jag tror så var det i min hall.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, tror jag inte. Eller kan, kan jag säkert. Men jag är inte speciellt intresserad av att lära mig :p
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på att läsa Emma, Mias dotter just nu. Innan det var det väl nån av våra käcka omvårdnadsböcker, haha.
54. Läser du dagstidningen? Nej, jag har ingen tidning... Men är jag hemma hos någon som har det läser jag gärna.. och så läser jag aftonbladet varje dag på internet :p
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Neee inte nu längre.
56. Dansar du i bilen? Haha, jaa det har väl hänt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte alls ofta på radio.. Men det var väl rix, mix eller P3.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj, det vet jag inte.. Ett telefonnummer till en anhörig till en av mina tanter på jobbet på julafton tror jag!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!