i'm gonna love you like i've never been hurt before.

Var ett tag sen jag skrev ju. Jag är lite periodbloggare, haha. Haft en bra helg i alla fall... spelade spel hos Lisa i fredags och i lördags var vi ett par tjejer hos Camilla och drack vin och sen blev det lite dans på hottet. Och för en gångs skulle hamnade jag faktiskt hemma i Camillas säng och sov där. Haha.. ;) Höjdpunkten på kvällen var i alla fall när Camilla pratade med mig i sömnen. Var längesen jag skrattade så mycket, haha. Har lite inspelat, synd att jag inte kom på det liiite tidigare. Hon är sjukt rolig på inspelningen och jag får henne att sjunga karlsson på taket en gång till. Men hon var dubbelt så rolig innan det. Haha. Sjuka kvinna! ;)

Tentavecka har vi nu i alla fall. Kuuuuuuuuuuuuuuuul juuuuuuuuuuuul. Nu ska jag i alla fall ta och tvätta av sminket och krypa ner i sängen och kolla på CSI tror jag. Mhm. Så får det bli.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!