i like the way it hurts.

Pluggat och jobbat idag då. Fick sluta en timme tidigare. Det var snällt! Hann förbi Jenny som hade sexparty ikväll. Haha. Trevligt:) Blev en liiiten beställning. På kul mest bara.:) Nu har jag varit hemma en timme nästan och hunnit prata med Camilla. Vi försökte reda ut vad som egentligen hände i lördags, hur och när camilla gick och hur och när jag gick och vilka vi pratade med och vad vi sagt. Gick inte så bra. Så vi la ner det projektet. Haha. Kul hade vi förmodligen iaf! Imorgon är det heldag i skolan och sen vet jag inte vad som händer. Måste städa här hemma iaf! Ser ut som värsta bombnedslaget. Men, det tar vi imorgon. Haha.. Nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon när klockan ringer vid sex. Jag är glad idag iaf. Vet inte varför riktigt. Jag bara är det. Gillar't hörrni!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!