i don't belive that anybody feels the way i do about you now.

Oj. Nu börjar jag bli trött. Har gått jättebra fram tills nu. Vill bara hem till min säng nu! Men nu är det bara tre timmar kvar. Fram till kvart över tre hade jag en bok att läsa, men nu är den slut. Sträckläst den i princip. Hade läst 60 sidor i den innan bara. Emma, mias dotter heter den iaf. Fortsättningen på gömda, asyl och mias hemlighet. Läst de tre första för längesen så jag slog på stort och läste sista delen nu med då. Den var helt okej. Gömda är en av de bästa böcker jag läst, men sen har de bara blivit sämre tycker jag. Jaja. Försöker hitta sätt att hålla mig vaken nu iaf. Förstår inte varför det bara är skit på tv såhär dags?! Haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!