faller jag nu går jag sönder, dom kommer peka för alla har hört det. så dum av dig, säg bara till när, var, hur. visst, det är väl dumt av mig men jag blir så blind, jag blir som stum.

Guudars vad jag har varit aktiv här. Haha. Inte. Haft en mysig jul i alla fall även om det var konstigt att inte ha Jonas och Julia där. Var i alla fall jag, anders, frida, pappa, farmor och mamma och patrik. Vi spelade familjegeni på kvällen sen iaf, askul. Om man hade varit i samma lag som pappa eller farmor, haha! Jag fick vara med mamma och vi förlorade ju såklart, haha. Pappa är fan sjuk, han kunde alla frågor. Både sina egna och de alla andra fick. Önskar att jag också var så smart och allmänbildad. Men icke! :p

Juldagen firades (säger man firar? skit samma) i Eksjö i alla fall. Skönt att slippa va i skit-tranås även om jag saknade mina anebytjejer såklart! :) Va med andra fina och bra Eksjötjejer i alla fall hemma hos Lisa! Fick krama om finaste Carro med som var hemma nu över jul! :) Henne har jag saknat, nu när hon var hemma märkte man ju hur mycket man egentligen saknat henne. Jättetrevlig och kul förfest i alla fall och sen traskade vi ner till hotellet vid 21-21.30 kanske? Trängde oss lite i kön och kom in relativt snabbt. Jag och Carro lovade att inte tappa bort varann men hon var ju den första jag tappade bort såklart, haha. Och runt halv tolv hade jag tappat bort alla mina tjejer, haha. Hittade som tur var ett par av mina anebygrabbs som jag hängde med, gud vad jag fick skratta haha! Köpte EN drink när jag kom in precis själv, men jag hade nog tusan en drink eller en cider i handen hela kvällen. Så jag tackar mina anebykillar för gårdagens huvudvärk, haha. Jag som inte skulle dricka redbullvodka! Gick ju sådär! :p Började väl dra mig från hotellet vid tjugo över ett, men garderobfolket hade ju tappat alla jackor på golvet så dröjde nog till två innan jag kom därifrån. Åt tacos som fyllemat i alla fall och det var nog det godaste jag nånsin ätit just då, haha. Gud vad gott det var.

Sen åkte jag hem till a-town vid halv tolv typ.. pappa är snäll som hämtar! Åkte hem och väntade på Linnéa, så kom hon och hämtade mig. Vi köpte pizza och sen åkte vi hem till Linnuet och lanade lite tv-spel och tittade på skönheten och odjuret, haha. På kvällen igår kom Fogel, Carro och Camilla och hämtade mig i Aneby och så åkte vi till eksjö och Willys och handlade lite gott innan vi åkte hem till Camilla. Satt och pratade och så bara. Mysigt! :) Sen kom Martina och Linnéa och hämtade mig vid 22 typ och då åkte jag hem och sov, jävlar vad jag sov gott i natt. Haha, var sjukt trött!

Idag har jag varit hos mamma mellan 9 och 16 iaf. Åt frukost och lite så sen har vi legat och slöat i soffan hela dagen, haha! Jätteskönt! Legat och zappat mellan tvkanalerna och skrattat åt kattungarna som var helt vilda, haha. Jagade garntomtar i granen.

Nu är jag hemma i alla fall och har betalat lite räkningar och så, mindre kul :p Ska hoppa in i duschen nu och sen kommer Hanna och hämtar mig och så ska vi bort till Frida en sväng. Spela spel och lite tror jag? :)

Imorgon ska vi till stan och checka in rean, hoppas på att fynda en klänning till nyår och så har jag lovat mamma att köpa ett par nya vinterskor.. hehe. Får väl göra det. Ska till Eksjö innan bara och besöka polisstationen och anmäla den där jävla idioten jag har fått efter mig. Sjukt att man inte ska våga gå själv i aneby på kvällarna längre. Usch!







Carro och jag :)



Sussi, jag och Lisa :)



Jag, Camilla och Emilie, haha!


Kommentarer

Line

SAKNAR DIG!!!!! <3

21:06:18 / 2010-12-30



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!