but you'll always be my hero, even though you've lost your mind.

Praktiken gick bra. Tror jag, känns bra iaf! Fick följa med en patient som skulle göra ultraljud på hjärtat så det var kul! Så himla häftigt tycker jag! Man såg asbra hur hjärtklaffarna rörde sig och sånt, ascoolt. Det var två biomedicinska analytiker, en som jobbat länge och en som var ganska nyss färdig som skulle lära sig. Hon var jättesnäll och berättade hela tiden för mig varför de gjorde som de gjorde och varför så jag hängde med i vad som hände. Annars så är det ju typ som mitt jobb där jag är, fast det är bara stroke-patienter. Så idag var jag och min handledare ute i omvårdnad och imorgon ska vi ha hand om alla mediciner och journaler och sånt. Skönt att det är lite varannan dag. Min handledare är jättesnäll med så det känns bra. Sjukt trött nu bara.

Var på Julias lucia idag med. De var så himla duktiga och Julia var så fin. Fällde ett par tårar, haha. Blir så blödig. Men hon var så fin när hon kom in som lucia och hade alla tärnor och stjärngossor och tomtar efter sig. Åh. Hon är så stor nu, fast ändå så lite. Kändes som om mitt hjärta skulle sprängas, så stolt och rörd blev jag. Haha:)

Imorgon är det tidig morgon igen. Sen ska jag åka till Camilla på kvällen när jag kommer hem. Hon jobbar imorgon natt, men ska sova hos henne ändå. Får lite längre sovmorgon då och sen känner jag för att bara vara nån annanstans än hemma även om jag är själv. Samla lite energi liksom. Sen på onsdag ska vi ha mysfrukost ihop ett par stycken hos Camilla :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!