but i'm gonna love you like i've never been hurt before.

Mhmm. Ska sitta vak i natt. Ångrar liiiite att jag sa att jag kunde jobba i natt, det är inte min starka sida. Men får försöka tänka på att det blir en hel del pengar. 10 timmar storhelgs-OB är inte dumt. Ska ta med mig en bok och lite så. Men det är lite långsamt att sitta. Man sitter ju på helspänn hela tiden med och lyssnar så att personen andas ordentligt och så att det inte blir andningsuppehåll och sådär. Eller jag gör det i alla fall.

Har i alla fall en klänning till nyår nu! Letade igenom varenda jävla affär i jönköping både igår och i förrgår men alla fina klänningar fanns bara i för stora storlekar, eller storlek 34, haha. Fanns inga i 36 och S verkligen. SURT. Men det löste sig ändå! Viwi kom på att hon köpte en svart klänning i S för några veckor sen och viker man ner axelbanden på den så ser den precis ut som den klänningen jag egentligen ville ha men som inte fanns kvar. Gött kött!

Igår var det lite fest hemma hos mig. Viwi och ett gäng karlar. Haha. Linnéa kom förbi en sväng med. Vi spelade ölspel och lite så. Astrevlig kväll, tills de gick hem. Då ringde det på min dörr igen. Usch. Det är ju inte säkert att det är samma jävla idiot som jag polisanmält. Hoppas inte det utan att det är några töntiga småungar. Full och dan som jag var blev jag skiträdd och jätteledsen. Tur att en del bara är ett telefonsamtal bort fast de bor i Eksjö. TACK. Såhär idag känner jag mig töntig för att jag var så himla ledsen.. Men alkoholen förstärker ju lite och jag trodde det var över nu. Inte fått några fler brev i alla fall. I morse ringde polisen som jag gjorde anmälan till med för hon hade glömt fråga en sak.. så då berättade jag det för henne med. Aja. Det blir nog bra med det där med.

Nyårsafton kommer firas i Eksjö med finaste Camilla. Lite middag och lek och så. Mycket mer är inte bestämt. Känns rätt bra, nyårsafton är så överskattat. Så efter att jag har sovit lite imorgon skjutsar pappa in mig till Eksjö. Kommer nog bli kanon!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!