you have to follow through, with every word you say.

Blev väckt hemskt tidigt idag tydligen. Men vad gör det om 100 år? Ska försöka somna om en sväng tror jag. Ska ner till mamma och äta frukost idag (också, haha) och hon lär väl inte va allt för pigg på frukost än på ett tag, haha. Jag är kissnödig med. Och det är ju sjukt jobbigt att behöva gå ur sängen, så jag ligger här och kniper. Men ska jag kunna somna om är jag så illa tvungen att gå upp och kissa antar jag. Det är inte lätt när det är svårt hörrni! Verkar som om jag ska på lite minisemester framåt kvällen med. Kan jag behöva, se lite annat än Aneby liksom.

Nähä. Nu ska jag gå upp och kissa och försöka somna om!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!