tidvis.




berätta hur du gör, berätta hur du gör.
den känslan som du lämnar när du vänder bort din blick, 
berätta hur du gör.

berätta vad det är, den där linjen i din hand. 
berätta vad det är, så jag förstår hur jag ska nå dig.

berätta vad det är. det finns dom som åkt till månen, miljarder år av sten.
och jag har hört hur det berättas om en säkerhet trots allt, en känsla som en ren.

så berätta hur du gör, berätta hur du gör.
 och jag ska utså all den ensamhet som följer när du går
 om du berättar hur du gör.

två saker har du glömt här, två saker vad jag minns.
en blå, blå sjal med svarta fransar och nåt mer som inte syns.

det finns dom som stannat tiden, det är inte bara attityd.
och jag har gett mig av men hjärtat börjar svalna redan innan
jag passerat stockholm syd.

berätta hur du gör, berätta hur du gör.
den känslan som du lämnar när du vänder bort din blick,
berätta hur du gör.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!