kom nu, jag är kroniskt låg.

Nu är Hanna och Frida på hemmaplan igen. Det gillar jag! :) Frida skrev att hon hade med sig en tröja till mig med, en addidas (stavning?), röd och vit. En fejk såklart, men orka lägga 800 spänn på en äkta känner jag. Haha. Beställt en hel del på hm med. Det är den enda roliga med att hösten är här. Att man kan köpa lite fina kläder.

Annars är jag hostig och snorig och ont i huvudet och halsen. Inget vidare kul alls, men inte så konstigt efter den här veckan heller. Varit ute så mycket och det har varit så konstigt väder.

Imorgon börjar skolan igen på riktigt iaf. Medicinsk fysik ska vi läsa första kursen. Kan nog vara intressant :) Ska bli kul att vi börjar läsa lite röntgenämnen nu, vi har ju inte gjort det innan direkt.


Kommentarer

Anonym

Hoppas tröjan blir bra. De va skitsvårt med storlekar. De varierade skit mkt.

Men vi tyckte färgen skulle passa dig :)

17:26:15 / 2010-08-30



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!