just gonna stand there and here me cry, but that's alright because i love the way you lie... i love the way you lie.

Var i Eksjö igår och hade en mycket trevlig och kul kväll:) Gött att få dansa lite. Var längesen jag var ute i Eksjö med. Rätt seg idag, beror förmodligen på alkoholen plus attjag blev väckt femtioelva gånger i natt typ. Men vad gör det om hundra år;)

Ikväll ska jag jobba, har egentligen semester idag med. Men 17-21 är ju inte många timmar och en söndagkväll gör man ju ändå ingenting speciellt oftast. Så jag var snäll och hoppade in minsann. Sån är jag;)

Ligger och tittar ofrivilligt på marathon på tv, för att jag inte har nån fjärrkontroll och jag orkar inte gå upp och byta kanal. Det är inget vidare roligt att titta på i alla fall, om ni undrar.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!