just don't fall recklessly, headlessly in love with me.

Gud. Det är så mycket som jag borde ha gjort idag, som jag inte har gjort. Typ städa, diska och sånt kul. Men jag har inte haft någon lust. Inte haft lust att göra någonting alls idag egentligen. Var i alla fall borta hos Jenny och tittade på en film med henne och Emilie. Mysigt och bra film. Lip-film. Fällde nog en tår eller två alla tre. Haha. :)

Borde packat lite inför imorgon med. Ska med bussen vid nio har jag tänkt. Eller jag måste med den. Haha. Men funderar på att gå och lägga mig typ nu och sen gå upp lite tidigare imorgon istället. Får nog bli så. Mina påsar under ögonen är inte att leka med...

Imorgon åker Hanna och Frida till Turkiet med sina män med, är inte alls avundsjuk, oh nej. Eller jo. Kommer sakna dem iaf.. :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!