jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så.

Ikväll har jag varit på födelsedagsfika hos Emsa. Mysigt:)

Förutom det har det varit en rätt tråkig dag. Och nu är det en sånhär härlig kväll när jag inte kan sova för fem öre. Hatar det. Gör ju inte saken bättre av att veta att jag ska befinna mig på jobbet klockan sju imorgon. Lite jobbtrött nu. Var nog bara för att jag hade en sån mastodonthelg nu. Jobbade kvällen på fredagen, fick typ 3 timmars sömn natten mellan fredag och lördag, jobbade 8-17 på lördag. På lunchen kom de och frågade om jag kunde hoppa in och ta natten för att det var panik. Och jag kan ju inte säga nej. Så när jag slutade vid 17 gick jag hem till mamma och åt och sen gick jag hem och försökte sova lite, gick inte. Vid 21.45 befann jag mig på jobbet igen. Satt typ 10 min i sträck under hela natten. Larmade heeela tiden. Gick hem vid 7.30, trodde att jag skulle få sova. Men nejdå. Slumrade till lite men vaknade typ minst en gång i timmen så vid halv elva gav jag upp. Klockan 17 befann jag mig på jobbet igen och jobbade söndagkvällen. Kanonhelg. Natten till idag sov jag hyfsat gott iaf. Och det får jag visst sota för nu. :p

Det är alldeles för mycket som snurrar i huvudet nu som inte borde göra det. Ältar massa saker och undrar varför saker blev som det blev och hur det kunde ha varit. Och vad man borde ha gjort och inte ha gjort och hur saker hade varit om man gjort annorlunda. Och vad i helvete det är för fel på mig egentligen. För nåt är det ju.

Ska bli för övrigt bli skönt när gymmet kommer igång igen i alla fall. Känner mig som värsta tjockisen. Fläskfia.



På måndag ska i alla fall Carro hjälpa mig att bli fin i håret! Det ska bli skönt. :)

Nähä. Sova kanske. Wish me luck.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!