jag blir så dum av dig.

Gud, jag är så seg! Och jag drömde så konstiga och äckliga drömmar i natt. Jag drömde att jag hade massa finnar som jag skulle klämma och sen kom det liksom hur mycket som helst ur dem, det bara rann typ! Usch vilken vidrig dröm det var. Var tvungen att känna efter i ansiktet när jag vaknade så att det kändes som vanligt. Och så drömde jag att allt mitt hår lossnade från huvudet. Inte så kul dröm det heller faktiskt, haha.

För övrigt tyckte jag lite synd om mig själv igår. Dels för att jag fick hoppa in och jobba (på en avdelning jag aldrig varit på innan) och dels för att jag inte mådde bra alls när jag kom hem. Lite småont i halsen och frös och hade liksom ont i kroppen som man har när man har feber. Så jag kollade febern. Mm. 36,9. Haha. Jag hade ju förväntat mig att jag skulle ha uppåt 38 iaf, för det kändes så, så jag blev ju nästan besviken. ;)

Annars så drar insparken igång idag! Idag är det fadder-kickoff. Ska vara i jkpg vid 12 och få våra tröjor och lite så. Jag är sjukt otaggad. Det är tråkigt. Men det kommer väl kanske... :)

Ska väl gå och duscha och tvinga i mig lite frukost nu kanske.
 






Kommentarer

frida

love you! du kommer ha jättekul ikväll. blir full bara, det är mitt motto.

09:47:59 / 2010-08-21



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!