i can't tell you what it really is, i can only tell you what it feels like.

Weei. Sitter just nu i min skola och är lite salong. Väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Kände att jag ville hem en sväng inatt. Tur att jag har världens snällaste pappa:)

Har haft en himla skoj inspark än så länge:) Idag har vi haft allsång i rådhusparken och sen har vi spelat caps i källaren på skolan. Man har ett glas i mitten där alla häller lite grann av sin dricka och sen har alla ett glas med lite dricka som man ställer runt mittenglaset. Sen gäller det att träffa varandras glas med en kapsyl som man ska kasta. Orkar inte dra alla regler. Men träffar man mittenglaset så får man iaf dricka upp alltihop i det glaset. Och det gjorde jag såklart. Det var en blandning av X olika sorters öl, vin och cider samt lite Bacardi Apple på toppen. Ingen hit kan jag meddela. Haha.. Men kul har vi :)

Imorgon har vi prova-på-sittning iaf. Kommer bli kanon tror jag! :)

Hoppas min kära far kommer nu snart. Det är liiite läskigt att sitta på skolan alldeles ensam den här tiden på dygnet måste jag säga.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!