du kanske sa nånting som ingen alls förstod och som du ångrade, men som du ändå sa. du kanske gick ett steg för långt för de försoffade så att de inte såg att det var bra.

...du ville ändra på dig och på din värld, men fick då ofrivilligt se att den var seg.
livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.
du ville visa att du fanns och att du levde och att inte allt var lika dött som dom.
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra och att det gick att göra om.
du ville bara hjälpa till och vara snäll mot de som praktiskt taget ingeting förstår.
du ville bara göra gott och ändå fick du namnet
Fröken Svår.



Överkonsumerar kaffe idag kan jag säga. Fick inte en blund i natt typ. Så har sovit 10 timmar sen i fredags. Härligt. Får se fram emot lördag, då har jag sovmorgon och är ledig. Är hemma på timmar nu, inte lönt att jag sover något nu för då kan jag ju glömma att kunna somna ikväll sen, haha. Mamma hade fått hem något gratis-prov på melatonin-tabletter som jag fick. De ska man tydligen somna om. Får pröva dem ikväll sen. Annars får jag väl gå till farbror doktorn (igen) och få riktiga sömntabletter. Vill inte ha det egentligen. Men har haft såna här perioder där jag inte kan sova med jämna mellanrum sen gymnasiet så. Och högskolan är ju aningens tuffare än gymnasiet, haha...

Nähä. Funderar på att dusha innan jag går tillbaka till jobbet. Men jag vet inte om jag orkar det. Fick i alla fall hem håret idag. Tror det blir bra. Ska bli skönt med lite förändring!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!