can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars? i could really use a wish right now.

Jag är bitter på vädret! Ligger och försöker få bort molnen med hjälp av tankekraft nu, haha. Hoppas det funkar. Kunde ju vara fint att få lite sol på sig innan jag börjar jobba vid 17.30. Men jag lovar att det kommer va fint väder ikväll och sen fint väder imorgon på dagen fram till klockan 17 för då slutar jag jobbigt. Wouldn't surprise me at all. Känns som om sommaren är slut redan. Och den färgen man fick i början av sommaren är ju snart helt puts väck. KUL.

Annars bordejag ta tag i disken på min diskbänken sen förfesten jag hade i onsdags. Inte så mkt disk egentligen, men mycket flaskor, haha. Himla trevlig kväll iaf. Vi var hälften snygga aneby-tjejer och hälften snygga-eksjö tjejer och så jag då. Sen åkte eksjö-brudarna vidare för utgång i tranås medan vi aneby-brewds va lite tråkiga denna onsdag och stannade hemma. Men det va mysigt det med. Vi satt på min balkong till framåt småtimmarna och pratade bara. Mysigt det med:) Så tack alla för en trevlig och kul onsdagkväll! :)

Nähä. Om man skulle ta sig en dusch och sen ta tag i disken då.






i hate the way you talk to me and the way you cut your hair.
i hate the way you drive my car, i hate it when you stare.
i hate your big dumb combat boots and the way you read my mind.
i hate you so much it makes me sick, it even makes me rhyme.
i hate the way you're always right, i hate it when you lie.
i hate it when you make me laugh, even worse when you make me cr.
i hate it when you're not around and the fact that you didn't call.
but mostly i hate the way i don't hate you,
not even close, not even a little bit, not even at all.




Kommentarer

Line

Ja TACK för en jättekul kväll! Får vi göra om snart;)

22:37:19 / 2010-08-09



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!