berätta vad det är, så jag förstår hur jag ska nå dig.

Kände mig som Lotta på Bråkmakargatan på bussen hem idag. Ni vet när hon står och snorar i affären och en tant frågar om hon inte har en näsduk? Jag bara väntade på att damen som satt bredvid mig skulle fråga mig det, såg minsann hur hon tittade på mig med avsmak. Fast jag snorade och hostade så lite och diskret som möjligt!

Väl hemma hittar jag inte mitt nässpray som jag har längtat efter hela dagen. Jag hade det inatt, det är det som är det sjuka. Fick tvinga mig ut och köpa ett i alla fall. Nu ska jag hålla i det dygnet runt och försvara det med mitt liv om så skulle behövas.

Pratade en sväng med Carro, hon lät precis lika igentäppt som jag, haha. Så nu ligger hon i hemma Eksjö och jag hemma i Aneby och det finns inga andra i hela världen det är så synd om som oss just nu, haha. Så det så! Låg och var sjukt sugen på choklad, men orkade inte gå ut till konsum (det är ju så sjuuukt långt ifrån mig...ehe). DÅ, kommer jag på att jag nog kanske eventuellt har en kexchoklad i kylen. Och MINSANN, där låg den. Det roliga var att Carro med hittade en kexchoklad i sin kyl, så nu ska vi festa loss på dem i varsin stad till fångarna på fortet! :)

Började ny kurs idag med ju. Medicinsk fysik,  är nog rätt krångligt men kul! Läraren har vi haft innan i läkemedelsberäkning och statistik och han är skitbra tycker jag. Så den ska nog gå vägen den här kursen får vi hoppas. Väntar på att min bok ska komma bara!

Kommentarer

Line

Haha helt klockrent ju! Vilken tur vi har i all otur fia! :) Nu kurerar vi oss:)

20:00:00 / 2010-08-31 - http://linesomman.blogg.se/

Line

Ja men vi bestämmer onsdag då? :) Så plockar vi sen äter massa svampgottigt:)

15:41:06 / 2010-09-02



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!