även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur.

Jahaaa. Det var den helgen! Jobbade i fredags och i lördags var det parken här i A-town som gällde. Förfesten var hur kul som helst, parken sög hårig, svettig, slemmig, sladdrig pung. Haha. Nej så illa var det inte. Det var trevligt. Det roligaste var nog när jag och Frida smög iväg och gömde oss bakom ett träd och låg på gräset och pratade deeptalk;) Haha! Låter som om vi var höga, så illa var det inte.

Men jag är glad att Jenny smugglade in oss gratis. Eller, smugglade och smugglade. Vi gick mer bara rätt in. Gick i alla fall hem straxt efter tolv och stannade inte tills det  var slut. Smet i väg utan att säga nåt för att inte förstöra stämningen, haha. Jag vet inte om det var jag eller vinet som tyckte det var en bra idé.

Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Va uppe hos pappa och pussade på hans en-veckor-kissungar. De är så himla små och så himla söta så man typ dör. Sen bjöd pappa på god mat och kaffe och glass. Sen gick jag hem. Sen fick jag sms av mamma. "Jag tänkta sätta på kaffe, vill du ha?" Så då gick jag ner dit och hängde med mamma. Pratade massa och så målade hon mina tånaglar. :)

Sen gick jag hem igen och har väl tillbringat hela kvällen framför datorn och tv:n. Haha. Vilket liv va?

Imorgon ska jag på dejt i Eksjö med ett par fina tjejer! Det ska bli kul. Och så ska jag få mitt hår fixat med. Gud vad skönt det ska bli. Och gud vad konstigt det kommer kännas att va långhårig. Men det blir nog bra! :)

Skulle förövrigt ha jobbat tre dagar till denna veckan. Men jag gav bort de tiderna. Är lite för trött för det. Sovit väldigt mycket för lite och jobbat lite för mycket de senaste två veckorna. Så jag kände att jag var tvungen att anstränga mig hur mycket som helst för att orka va glad och trevlig och positiv mot de tanterna/gubbarna som kanske inte är så smidiga och trevliga alla gånger. Och då skulle jag inte göra ett bra jobb till slut och då kan jag lika gärna skippa de tre dagarna. Kan va skönt att ha en vecka ledigt innan insparken och skolan drar igång med! Försöka få in nån slags sömnrutin igen. Jag vaknar ju tidigt oavsett när jag går och lägger mig och oavsett hur lite jag sovit innan eller hur länge jag har varit vaken. En av pappas gener som spökar där kanske. Ihop med mammas nattugglegen. Ingen bra kombo. Synd att jag inte fick jagkansovanärsomhelstpådygnetgenen av mamma med. Hade varit bättre!

Ska göra ett nytt försök att sova nu, har gjort ett redan. Haha.






Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!