you stole her and used her and left her in pieces.

Imorgon är jag ledig! Skönt. Började ny kurs i igår. Farmakologi. Ska nog plugga imorgon tror jag. Gud. Den här kursen känns lite sådär lätt lagom tuff som alla andra kursen har gjort på senaste tiden. Skulle ju va fint om man kunde få lite soft såhär sista veckorna. Icke. Vi avslutar med anatomi fortsättningskurs då. Herregud.

Nä. Ska nog göra slut på den här dagen. Jag skulle ju vårda mina fötter och måla naglarna ikväll samtidigt som jag kollade på grey's. Men jag var ju tvungen att följa hockyen på internet med, så det blev alldeles för mycket saker för mig att fokusera på så jag fick helt enkelt prioritera bort det. Haha.. Får ta det imorgon istället. Jag är ju så pass ledig.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!