you see baby, i'm the worrying kind.

Jag härmar väl Linnéa då i brist på annat att göra istället för att plugga.


Har du någonsin:

...varit medvetslös: yääs. minns det dock inte eftersom jag  ju var medvetslös.
...hånglat med nån riktigt ful: nej, jag gör bara det med folk jag tycker är snygga.
...hånglat med fler än 50 pers: haha. nehej du. jag jobbar inte så.
...hånglat med fler än 2 pers på en kväll: nej, så jobbar jag inte heller.
...gjort något riktigt dumt: det beror ju på vad som menas med dumt. allt är ju relativt.
...gjort något du verkligen ångrar: njae. man ska inte ångra saker. alltid lär man sig nåt!
...sagt "jag älskar dig" utan att mena det: absofuckingloutley not.
...varit nykter på nyårsafton: ja. när man var lejten.
...åkt ambulans: neej, men jag skulle tycka det var kul att pröva. haha.
...gjort nåt olagligt: jaa, nu är det ju inte så himla grova grejer, men okejdå.
...blivit polisanmäld: nej inte vad jag vet.
...fått din mamma att gråta: jaa, fast bara av att hon blir rörd och glad faktiskt.
...slagit ner någon: nej, man ska inte slåss.
...skämt över dig själv: det händer lite titt som tätt.
...bråkat med din pojkvän: ja, jag har ju ett par tre femtom stycken så lite tjaffs blir det ju såklart.
...varit kär: njae. en halv gång kanske.
tar du droger: oja. hela tiden. fina grejer.
dricker du: nää. aldrig. inte ens vatten.
vilka kläder sover du i: det är ju sånt som varierar.
vad hatar du verkligen: inget.
är du ensam uppe nu: neej, säkert inte, men jag är ensam hemma hos mig.
vill du gifta dig: jaa, men mest för att man får ha en fin klänning och så. haha.
vill du ha barn: jaharå.

Kommentarer

linnuet

uppdatera!

14:28:53 / 2010-04-22 - http://linnuets.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!