so gloria steps out of the prison. gloria's no longer the wasted disco girl you've been dreaming about. gloria alone now forever, gloria away in the air now. gloria, she's no longer your slave.

She's tired of problems that you caused her mind.
Tired of all those lies in your freak show.
Tired of being alone at night, being the lowest cat on earth.


Linnéa hade gett order om att uppdatera så då får jag väl göra det då;) Man säger ju inte gärna emot henne liksom. Pöhö. Kom iaf hem igår från ett litet spontanäventyr till Norge. Haha. Det visste du inte va Linnéa? ;) Åkt lastbejl har jag gjort. Upplevelse minsann. Nästan all norska ser ut som felstavad svenska för övrigt. Typ: Vegen stengd. Sjukt kul tycker jag.

Har betalat mina räkningar nu. Typ det roligaste man kan göra. Not.

Ikväll vet jag inte hur jag ska göra riktigt, har mycket jag vill hinna med och många erbjudande. Blir ju så när man är poppis vet ni. JAHA. Fel av mig. Ska försöka hinna bort till dig Linnéa i alla fall, men utgång blir det inte tror jag. Nääeje.

Nu ska jag städa och fixa till mina naglar lite.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!