he is nothing without you.

Hanna och jag har lekt spioner idag på ett och annat håll. Tänk att vi känner personer bättre än de känner sig själva;) Haha. Vi ska starta företag och bli miljonärer. Sen drar jag härifrån. Jobbat ikväll med. Det var mysigt. Tycker om mina tanter. Hoppas verkligen jag får vara där i sommar. Känns bra att personalen hoppas det med och försöker ordna så att jag får det.:) Utöver det har det var en konstig och rörig kväll. Därav min vakenhet nu. Känns fint att klockan ringer om mindre än tre timmar ska ni veta. Ska bli spännande att se hur jag ska hålla mig vaken i skolan imorgon. Hääj.

Kommentarer

Hanna

Hahaha vi är sjuka människokännare! :)

17:16:26 / 2010-04-12



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!