du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig.

Min katt har vårkänslor. Igen. Hon hade ju fan det nyss. Tur att det finns öronproppar, synd att de inte stänger ut allt ljud. På tal om katter så har pappas två honkatter fått små kissungar. Fem små troll har han där hemma och de är så himla söta och små att jag nästan till äta upp dem. Men jag ska inte göra det, promise. Annars då? Pluggat (lite), städat och bytt gardiner + matta (i stora rummet), diskat, tvättat, bäddat rent i min säng och varit hemma hos mamma är vad jag har gjort idag. Suttit på balkongen och lapat i mig lite D-vitamin med. Tittat på grey's. Suttit i fotbad, filat mina fötter och smort in dem i idomin och packat in dem i varit 2-liters fryspåse från ullared (ursäkta om det sista blev lite to much information för vissa.) Det låter som om jag har varit mycket mer produktiv än vad jag har varit egentligen idag märker jag. Jag har egentligen mest inte gjort så mycket känns det som det ser ut. Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska ligga kvar i min säng (jag har läst vr och löst deras korsord) och försöka sova eller om jag ska göra något annat. Har förövrigt kommit fram till att jag nog trots allt lider av lite kontrollångest. Skriv upp det. Gör nog bäst i att försöka sova trots allt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!