and that last kiss i'll cherish.

Haft en bra dag/kväll hemma hos Frida idag. Gillar't. Imorgon ska jag jobba. Mindre kul. Men jag hade inte råd att säga nej. Usch. Jag har redan ångest för hur jag ska få det att gå ihop i maj/juni. Jag undrar lite hur csn tänkte där? Inte så mycket alls förmodligen. Ja, ja. Jag får väl gå på gatan eller alternativ hitta mig en dööörik karl. Ligger i alla fall i min säng nu och försöker sova. Går sådär. Nu blev jag kissnödig med. Livet suger ju. Men imorgon är det fest i alla fall. Med start hos Lisa, fint det! Sen får vi se vad som händer. Jag hoppas inte jag hamnar i Tranås. De luktar bonde där. Tre gånger där på en vecka tänker jag då inte infinna mig där. Igår hade jag inte ens kul. Trevligt och bra sällskap - Ja. Men annars var det ju bara märkligt folk ute och kass musik. Jag hade hellre stannat kvar hos Petra kan jag känna såhär i efterhand och köpt en tröja eller så för de där 170 spännen.;) Nu svävade jag visst iväg något hemskt. Ska gå och kissa nu och sen hoppas jag att jag kan sova. Puss och smisk.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!