älskling, jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns.

Undrar hur stor del av sitt liv man slösar på att vänta? Känns som om det är typ det enda man gör. Nästan. Flera gånger om dagen väntar man ju, så fort man ska göra något måste man vänta på någonting. Nästan. Och man väntar alltid på något. Känns det som. Slöseri eller? Jag får lite panik när jag tänker på det.. Nu väntar jag i alla fall på tåget. Ska åka hem till mamma en sväng sen. Hon hade minsann gjort köttbullar igår och då får man ju passa på. Sen ska jag städa färdigt min garderob. Sen vet jag inte. Jag är öppen för förslag. Annars får jag väl plugga eller något. Kul. Men mina fredagar brukar inte va speciellt roliga oftast så jag är van. Haha.. Tror jag fattar läkemedelsräkningen iaf. Det känns bra. Inte glömt all matte i alla fall. Gäller bara att få in vad som ska användas när och var så ska det nog gå bra. Eller något. 6 min kvar till tåget kommer nu.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!